Helg.

Jag startade min helg med Niklas. Vi skulle ha en myskväll hos mig, titta på tv och somna tidigt. Men... Vi hann inte så långt. Vi hamnade hemma hos Niklas, käkade middag och somnade innan långfilmen på tv4 klockan 21.00 började. Pappa ringde och väckte mig vid 00.07 och undrade om jag ville bli hämtad. Jag hade ju lovat att vara hemma hela kvällen, då dom tycker att jag aldrig är hemma annars. Så jag kände mig som ett litet litet barn när jag lät pappa hämta mig mitt i natten. Och han skrattade heeela vägen hem till mig för att jag såg så jävla trött ut...

Var på inflyttningsfest i lördags. Det var så grymt kul. Det var länge sedan jag hade så kul på fest.
Sen gick vi till en lyckad efterfest. Visst hade vi trevligt där? ;)
Och min natt var räddad när Lill snusken springer som en galning mot toa dörren och misstänkta hulkninga börjar höras...
Men visst var det kul så länge det varade?


I söndags fyllde Hugo år. Han var glad när vi kom och hälsade på. Men efter för mycket tårta och rosa elefanter åkte vi hem..

Kvällen började jag avsluta med dom bästa flickorna i staden, Sandra, Manda och Natti.
Sen ringde Niklas och ville att jag skulle komma hem så att han fick pussa lite påmig innan han skulle somna.


Och där med var min helg över... Igen...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback