Hela veckan.


I torsdags

- Skrev jag körkortsteorin, och JAG KLARADE DET!!!! Jag är fett nöjd över mig själv =) 57/70 och 52 var godkändsgränsen. Kanon bra jue.
- Grattade jag min kära kusin på 17årsdagen.
- Körde jag traktor och tog in hö.

I fredags

- Jobbade jag sista dagen.
-  Var de party hos mig och sedan utgång.

     

I lördags

- Feta bakisdagen...

I Söndags

- Var jag och Niklas och badade i Lunda.
- Åkte vi till Rimbo.
- Badade vi med Micke, Karin, Ellen, Emil, Adde och Hannah.
- Såg jag och Ellen på film.



I måndags

- Vaknade jag och Niklas i Addes säng.
- Åkte vi och Emil och Ellen till Thun's.
- Fick jag en födelsedags present av Emil och Ellen.
- Badade i Metsjön.
- Åkte hem och kollade på film.

I tisdags

- Grattade vi min lilla farbror Stephan på 47årsdagen.
- Åkte jag och Nicke till Kapellskär och badade på Campet.
- Lekte jag med Sandra.
- Kollade vi på film.

        

Och jag trivs så här...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback