Dåligt Hanna!


Ja, jag vet... Det har vart dålig uppdatering på senaste. Men jag har haft så mycket för mig! Men nu tänkte jag skriva om min vecka.

Måndag: Ledig. Träffade fel personer på Flygis som förstörde hela min dag. Åkte hem till J på kvällen. Vi drack te och kollade på tv. Mys. Somnade snabbt på min kudde;)

Tisdag: Vaknade av min ärade mor som var arg över att bilen inte var hemma. Så jag fick lämna J:s varma armar och sätta mig i en kall bil och köra hela vägen från grind hem till mig. Pluggade hela dagen och tränade på kvällen. Sen var de House tamme fan! De såg vi på minsann!

Onsdag: Hmm... Har inga minnen från den dagen... Nytt ämne i skolan? Alternativ medicin. Var kanske med J på kvällen.

Torsdag: Skrev kemiprov... Gick antagligen åt helvete. Sen tränade jag och tillbringade 40 min på en jävla parkering.. Arg som ett jävla bi.

Fredag: Skola. Lekte med Hanna på kvällen och jag fick en chokladkalender av hennes mamma:)
Sen åkte jag hem till J och sov.

Lördag: Julpyssel hos Faster. Jag, Sofie, Emma, Ebba, Hugo och Mia julpysslade heeela dagen. Det var kul. Sen skulle jag och kusin in till Norrtan och kalasa på varsitt håll.
Jag gick hem till Sandra med Anna och fixade hår och förfestade. Sen kom alla pojkar och skulle fixas, de blev en jäkla massa vattenpipa. Sen skulle vi till bussen och vi försökte förgäves fixa skjuts. Vi åkte Till powerhouse, och jag hade jävligt kul. Packad som ett as dessutom. Men jag hade jätte kul! Trevliga människor och billig sprit. Haha, jag vill verkligen ha tag i alla dessa bilder som togs under kvällen, jag och Nina fotade som galningar :D

Söndag: ".........Hmm........ Var är jag?" Det var den första tanken jag tänkte när jag vaknade. Jag var i Rimbo. Fråga mig inte hur jag kom dit, men lik förbannat vaknade jag där , i en 120cm säng med två andra människor. Jag vill gärna veta hur jag tog mig från Lohärad till norrtälje, och från norrtälje till Rimbo kl 4 på morgonen. MEn men, vi hade det trevligt iaf. Vi hade tydligen åkt taxi från norrtan, Jag och 6 pers, sen hade vi åkt till Erik allehopa och somnat. Haha. Men ack vad kul vi hade!
Sen åkte jag och Erik tillbaks till norrtan, han skulle hämta bilen och jag skulle hem. Så vi låg hela eftermiddagen och kollade på film, sen åkte jag på julbord, bakis och jävlig.

Det var min vecka de!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback