En lista.

"Öppna din sms-inbox. Tryck nedåt fem gånger. Öppna sms:et och läs, detta är svaret på första frågan. Gör likadant med resterande frågor."

Vad säger dina vänner om dig då du inte är i närheten?
Kom förbi imorrn om du vill ha tårta! pussisar;)

Vad gillar folk bäst hos dig?
Var är du nu?

Vilken raggningsreplik faller du för?
Men du och jag kan ju alltid ha en bakissöndag hos mig;)

Vad var det första du sa imorse?
Nej jag tänkte inte de egentligen... Men ska du dit? puss

Vad är det sista du kommer säga innan du dör?
Men jag vill att du sover här!

Vad säger personen som gillar dig mest just nu?
Hmm måste säga att jag är lite överraskad, konstigt nog på ett positivt sätt...

Så vad säger du under förspel?
Jag vet inte... jag kan leta lite dock ,om du vet var du la det?

Och efteråt?
Jag mår bra. Hur e de själv?

Några år senare har ni barn. Vad är deras första ord?
Imorgon då? Har du tid för mig då? ;) Puss

Nu är de tonåringar. Vad lär du dem?
Ska du med ut ikväll? De skulle va trevligt! :D

Vad sjunger ditt favoritband om?
Oh herrelol! Händer ikväll då? Pussa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback