En ny lista.

Har du pojkvän/flickvän? Kanske de kanske ;)
Är du kär? Jodå :)
Hur tidigt stiger du upp? Vardagar typ 07.30, annars beror det på omständigheterna...
Vem/vilka vet mest om dig? Hmm.. Sandra, Natti, jossan och morfar, skulle jag tro...
Gillar du att slåss? Hehe.. Fråga Anna ;)
Vad ska du göra ikväll? Träna eller leka med min sötnos :)
Har du utländska föräldrar? Nej..
Var har du ont? I min nedrans tå!
Är du bra på att måla? Jadå, det tror jag iaf.
Vem kramade du senast? Kalle
 Vad längtar du till? Imorrn!
Vad heter dina husdjur? Min syster kallas mest för Fjärt.
Har du körkort? Japp! Och nu har jag även en bil! :D
Favoritgodis? Zoo!
Morgon- eller nattmänniska? Beror på mitt humör. Men jag är absolut ingen morgonmänniska! 
Sparare eller slösare? Slösare skulle jag tippa på..
Har du några homosexuella vänner? Yes, det har jag
Bio eller promenad? Det är ju en himla rolig kombination skulle jag nog tycka.
Är du kittlig? Japp. Allt annat är lögn antar jag.
Rädd för insekter? Allt är relativt.
Anser du att du är stark? Klart som fan att jag är!

Jodå. Så är det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback