Ett stycke tid.


Det här har jag haft för mig den senaste veckan:

- Hamnat på familje middag. Alltså inte min familjs middag, utan en helt ny familjs middag. Fett pinsam historia som jag mer än gärna skulle berätta om, men de hålls hemligt tills vidare.
- Vart på bio och sett Guldkompassen med en finfin pojke.
- Gjort korv med min mormor.
- Börjat tycka riktigt illa om någon.
- Börjat få en klar bild om hur jag vill ha det.
- Sett på Milliondollar Hotel med en finfin pojke.
- Vart i Stockholm med nån som jag inte visste vad han hette förrns vi satt på bussen in.
- Bott hos Ellen.
- Lekt med Hannah och Adam.
- Blivit arg på Ellen för att hon tänker för mycket.
- Käkat middag hos Kalle.
- Hyrt film.
- Slappat.
- Vart på konsert. (fråga mig inte vart, för det minns jag inte) Men det var mer än trevligt. Haha, sjuk skön kväll. ;) Surt bara att man var så trött i skolan idag.... Kanske inte så konstigt, sov 4 timmar och sen sitta på bussen från sthlmstaden till skolan, nej de kanske inte är det smartaste jag gjort i mitt liv. Men ack så kul det var.


Händelserik vecka va?
Sjukt trött blev jag iaf.
Sova, sova, sova blir det ikväll. Om inte Kalle kommer över vill säga.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback