Jag vill förklara.


Ja, jag vill verkligen säga något. Jag vill förklara hur jag vill ha det. Men det går inte, för du lyssnar inte! Vad jag än säger så är det fel. Och om jag inte säger nått, ja, då får jag skit för det också. Du är så trög! Jag vill säga att du borde skaffa hjälp, men då kommer det garanterat bli värre. Helvete. Jag vill verkligen berätta hur det är. Men samtidigt känns det som att de blit bäst om jag är tyst. Så jag ska fortsätta vara tyst. Jävlar. Jag vill inte. Eller, jag vet inte vad jag vill längre. Så nu sitter jag här och är tyst.

Men jag borde berätta.

JAG VILL INTE FLYTTA!!!

Kan du inte fatta det. Jag vill inte flytta iväg. Jag vill att vi ska bo som vi gör nu.
Men kanske blir det bäst om vi splittras.




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback