Jaja, jag ska göra den förbannade listan Sofie...

Det var ett jävla tjat om att jag ska skriva denna lista...


1. Tre namn jag lyssnar till: Hanna, Jonsson, ärtisen.
2. Någonting jag tycker om med mig själv: Min aura! Hahahaha...
3. Någonting jag inte tycker om med mig själv: Att jag aldrig kan bestämma mig.
4. Detta är jag rädd för: Mitt samvete
5. Tre saker jag vill ha varje dag: En kram, middag och ett gott skratt.
6. Tre saker jag absolut inte kan göra: Drick julmust i sugrör.
7. Detta tycker jag om att göra: Skratta!
8. Detta vill jag göra just nu: Gå och kissa
9. Bästa känslan: Lycka
10. Värsta känslan: Beslutsångest.
11. Egenskap jag gärna vill att min partner har: Nått speciellt?
12. Är jag kär just nu? Jodå:)
13. Jag vill gifta mig: Såklart!
14. Följande saker vill jag göra innan jag dör: Åka till Egypten, gifta mig och simma bland hajar.
15. Min käraste ägodel: Min julkalender!
16. Något jag vill ha i present: En bil!
17. Detta har jag på mig just nu: Vita jeans, svrt linne.
18. Favoritkläder: Min röda karla-klänning!
19. Favoritdjur: Fiskar!
20. Följande musikstilar tilltalar mig mest: Eh.. Rock skulle jga tro.
21. Favoritlåt just nu: Wild roses.
22. Roligaste ämne i skolan: Teater.
23. Tråkigaste ämne i skolan: Nutida konst
24. Stjärntecken: Lejon.
25. En bok jag gillar: Tracy
26. En film jag älskar: Hitta Nemo :D
27. Favorit tv-program: Hmm... vet inte, tittar inte så mycket på tv faktist.
28. Favoritdoft: Varmt hav
29. Detta äter jag gärna: Mat?
30. Dricker helst: En liten smirre :)
31. Favoritgodis: Zoo
32. Hit vill jag gärna åka på semester: Venezuela
33. Färg på mina ögon: Blå
34. Min längd: 1,64
35. Jag spelar: Piano
36. Person jag beundrar: Haha! En ful flicka som jag inte vet vad hon heter...
37. Så här bor jag: I ett hus
38. Antal döda krukväxter i hemmet: Tre, varav alla är i mitt rum...
39. Det här tänder mig: De skulle ni gärna vilja veta va?
40. Det här gör mig avtänd: Sliskighet..
41. Favoritfärg: Röd
42. Favoritcitat: "No shit Sherlock!"
43. En hemlighet jag vet: Den har jag garanterat glömt bort.
44. Bästa present jag fått: Min snowboard
45. Senast köpta skiva: Eh... vet inte, men den senast jag fick var Lars Winnerbäck.
46. Det jag är mest nöjd över med mitt utseende är: Tja, jag får väl säga pattarna då, för det är väl de enda folk lägger märket till... ;)
47. Det jag är minst nöjd över mitt utseende är: Mina händer.
48. Udda förmåga/egenskap: jag kan dra bak tummen till armen.
49. Om jag vore ett djur skulle jag vara: en giraff, så att jag också får testa att vara lång.
50. Vad lyssnar du på just nu? Folk som snackar om onödiga saker.
51. Vad har du gjort/ska du göra idag? Har vart i skolan, och nu ska jag på nån form av fest.
52. Var är dina föräldrar födda? I norrtälje.
53. Vad är det senaste du installerade på datorn? Hmm... det är syster som fixar det dära:)
54. Vilken är din favoritrestaurang? Spagettie house!
55. När badade du i en pool senast? Någon månad sen.
56. Har du varit med i någon skolpjäs? Japp, ganska många faktiskt..
57. Hur många barn vill du ha? Ett
58. Vilken musikstil tycker du mest illa om? Hiphop
59. Har du bestämt dig för vad du ska rösta på i valet? Nej...
60. Vad har du för TV-kanaler? Många
61. Har du åkt moped någon gång? Jepp
62. Har du busringt någon gång? Ja
63. Har du fått felparkeringsböter? JA!
64. Har du hoppat/kan du tänka dig att hoppa bungy-jump eller fallskärm? Nej
65. Vilken är den plats längst bort som du har besökt? Eh... Kina?
66. Har du en egen trädgård? Ja
67. Vilken är din favorit bland tecknade/animerade serier? Nemo
68. Kan du alla orden i nationalsången? Tror det, men sjunger säkert fel
69. Badkar eller duschkabin? Badkar
70. Vilken är den bästa film du sett senaste månaden? Guldkompassen
71. Favoritpizza? Florida
72. Chips eller popcorn? Chips
73. Vilken färg på läppstift använder du? Rött
74. Har du rökt jordnötsskal någon gång? Nej, visste inte att man kunde det ens
75. Har du någonsin varit med i en skönhetstävling? Haha aldrig i livet!
76. Apelsin- eller äppeljuice? Apelsin
77. Vem är den senaste som du åt ute med, vad åt ni? Anna och Reine, eh? vi drack te:)
78. Favoritchoklad? Marabou med daim smak!
79. När röstade du senast? Till årets lucia
80. När åt du en hemodlad tomat sist? I somras någon gång
81. Har du vunnit en prispokal någon gång? Japp! För mitt utmärkta pianospel:)
82. Är du bra på matlagning? Japp, jag är en jäkel på nudlar:)
83. Klarar du att tanka själv? Jepp
84. Har du beställt något från de där shoppingprogrammen som går på tv? Nej
85. Pepsi eller Coca Cola? Coca Cola
86. Har du varit tvungen att använda uniform i något jobb? JA
87. Vad var det senaste du handlade? Det kan jag inte nämna så högt.
88. Har du kräkts offentligt? Haha, japp
89. Vill du helst bli mångmiljardär eller hitta den sanna kärleken? Kärlek såklrt
90. Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Båda ja och nej
91. Har du ringt något betalnummer? Inte medvetet iaf, tror jag
92. Kan man vara vän med sitt ex? Jodå
93. Vem var det du besökte på sjukhus senast? Mig själv?
94. Hade du mycket hår som liten bebis? Mycket
95. Vad har du för meddelande på din telefon/mobilsvar? "Hallå där! du har kommit till Hanna! jag kan inte svara just nu! HEJDÅ!
96. Vad har du i din väska? Mycket skräp, plånbok och hemliga saker
97. Någon favoritsak du gör innan du går och lägger dig? Smsa
98. Vad är du tacksam för idag? Att jag har vänner
99. Vem tipsade dig om denna lista? Sofie...
100. Tre personer jag vill ska fylla i denna enkät: Sandra, Emma och Sara


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback