Mycket ord.


Jag var på akuten igår igen. Med min tå, ni vet den som Stefan trampade sönder? Tårackarn har svullnat upp till tredubbel storlek och gör hutlöst ont. Doktorn konstaterade att det var en spricka OCH att hela tån är inflamerad. JA! Gud vad glad jag blir. Jag får inte anstränga tån. Men hur fan låter man bli det? Hmm... Hoppas att jag kan åka bräda i vinter iaf...

Jaja.. Idag hade vi julmys i klassen. Det var trevligt! Vi åt bullar i massor som Åhrman snott från sitt jobb. Jag och Petter skulle berätta en hemlis för varandra idag. Det visade sig att vi hade samma hemlis. Det är bara vi som vet, men vi ska sluta sen. För det ska bli vårt nyårslöfte, eller, vi ska sluta en vecka före den 23 januari. Så det så.

En annan sak som är rolig med idag är att det är exakt en vecka kvar tills den 12 december. Vad händer då kan man undra? JO! Elias kommer hem! Eller, han kommer till Sverige. Tanken är den att jag ska åka ner till Göteborg för att träffa honom då. Ta ledigt från skolan och allt. Men är det värt de? Jag vet faktiskt inte. Detta prat som vart "jag saknar dig! jag kommer att flytta till sthlm! du ska med tillbaks till peking!" Jag vet inte vad jag tycker. Tål att tänkas på.

Det är en speciell dag idag. Det är KalleochHanna-lekar-dagen! Japp! Så snart ska jag få hit Kalle och leka lite med honom!

Tack för mig!


Jag insåg precis hur det ligger till.
Jag är för liten för dig.
Och jag är inte lika seriös som du.
Det funkar inte.
Förlåt för att jag åkte iväg,
men jag orkar inte med dig.
Och nej, jag är inte sur.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback