Hej.



En välldans söt tjej kom fram till mig idag, när jag gick hem från skolan:
T:
Men hej! Hanna!
H: Hej...? Nej men hej!!
T: Jag tyckte väl att det var du! Jag tänkte 'henne känner jag igen, men hon har fel färg på håret!' Men det var ju du!
H: Ja, ser man på... Vad gör du då?
T: Jag har tappat mina vantar, så jag letar...
H: Jaha du... Trevligt.
T: Hur är det med dig nu då? Det var ju jätte länge sedan sist!
H: Jo, det är väl bra. Själv då?
T: Det är toppen, förutom det här med vanten.
H: Jo, det förstår jag. Går du kvar där?
T: Va?
H: Äh.. Men hörrö.. Jag har lite brådis, men du får ha det så bra, så kanske vi kan träffas nån annan dag, när du har alla dina vantar..!
T: Haha jo det får vi verkligen göra! Hejdå Hanna!
H: Hej hej!

Jag vet fortfarande inte vem det var.
Känner inte igen henne från nått!
Men hon kände tydligen mig, 
jag undrar om det är bra eller dåligt...




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback