Helg.



Åter igen en mycket trevlig helg.
Lördagen hade Lisa kalas här, alla kom. A L L A kom. Hela släkten var här. Det var trevligt.
Jag tyckte att jag såg ljuset långt, långt borta. Men då kom min farbror och släkte. (plats för skratt)
Farmor och jag har börjat prata med varandra igen. skönt.

Jag och Nickan bröt upp och for mot Rimbo, där fåglarna flyger uppochner.
Vi far igenom Rimbo och hamnar hos familjen Blomdahl Ryhberg. Vi åt middag tillsammans innan resten av gänget kom. Öl och grogg rann iväg...
Vi hade jätte kul.

04.47 Lade jag och Bärry oss och sov i Adams säng.
06.12 Bankade Adam på dörren och berättade att vi skulle gå upp.
Tur för lill fisken att han sov då.

När vi kom upp fick jag alla att ringa och sjunga för min baby som fyller 15 år idag!

Jag älskar dig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback