Kul.




H: "Men komigen nu då! Du försöker ju inte ens!!"
E: "Jag orkar inte... Sluta nu..."
H: "Vad tråkig du är! Gör de nu!"
E: " Men snälla, jag vill inte!"
H: "Det är ju skit kul! Jag ser ju på dig att du vill, du vågar bara inte! Fegis!!"
E: "Så är det ju inte riktigt... Jag vill bara inte. Jag fattar inte hur du orkar, jag är jätte trött!"
H: "Det är jag med men de gör inget! Shit, nu orkar inte jag heller längre *FlåsFlås*"
E: "Bra då kan vi sluta."
H: "Äh! Du har ju inte ens börjat!"
E: "Allvarligt talat Hanna... Men du börjar faktist också bli lite för gammal För att hoppa på ALLA vita linjer på VARJE övergångsställe i HELA Stockholm..."



Lilla vän... Jag vet att du också ville...
F E G I S !
 ;)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback