I Australien.


Igår var jag hos Jossan. Vi färgade håret på varandra.
Färgen var exakt lika, "Mörk brun". Tja... Jossans hår blev "mörkbrunt". Mitt hår blev SVART! Inte så nice kanske, men de är smällar man får ta när man låter Jossan fixa hår... ;)

Men jag fick ju en förändring och de är ju bra.

Sen åkte jag hem till mitt får. Kalle alltså. Vi skulle kolla på film.

K: Välj nån du..
H: Bara det inte är nån med sockersöt kärlek.
K: Ja! Men då kan vi ju se på Hajen!
H: I helvete heller! Då kommer jag att skita på mig!
K: Men va fan... De finns ju inge hajar på land heller!
H: Vad vet du om vad som finns i toaletterna?!
Kalle går iväg och kommer tillbaks med en film.
K: Jag har hittat en som jag vet att du kommer gilla!
H: "Bernad och Bianka, I Australien".... OK, men om de blir för läbbit stänger vi av...

Senare, med svart hår och massor med Disney, vandrade jag hem, nöjd och glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback