Idag, nu.


Idag har det vert en kanon dag!
Upp och jobba, det ver jätte kul för en gångs skull. Körskolan och lunch med Mormor. Gick med henne och kollade på 18 årspreset till mig (shit de är bara 4 dagar tills jag fyller år!) Sen handlade jag mig ett par solbrillor, självklart var dom röda. Köpte även en försenad födelsedagspresent till Nelson. Snart ska Sandra komma och ikväll ska hela gänget till Näts och käka middag.
De enda som har vart tråkigt idag är att Jossan åkte till Karlstad, I'll miss her...

Snart är jag stor. Jag och den jag inte vet vem de är. Men den växer. Shit. Men de ska jag lösa. Helt själv. Och ingen kommer att få veta nått. Speciellt den jag helst av allt vill ska veta. Det blir bäst så. För visst är de inte på riktigt? Idag har jag inte tänkt på nått dåligt och de känns bra. Men de kommer att straffa sig. Det betyder att jag inte kommer att kunna sova ikväll. Jag ska skruva upp volymen på cdn och låta musiken och inte mina tankar fylla mig. Det blir bra.

Sluta oroa er. Jag mår fint. Jag kan själv. Inget att oroa sig för. Tack för att ni bryr er, men jag vill inte ha nått medlidande. Så svag är jag inte. De enda jag oroar mig för är mina päron, de andra har jag vart med om förr. Och jag klarar det galant!

Nu ska inget få förstöra mig kväll!
Tjingeling!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback