Inte igen...


Jag har tråkigt. Jätte tråkigt. Skit tråkigt.

Jag vill sova. Somna bort från allt. Jag är så trött. Jag gör allt för att vara glad och njuta av livet. Och visst njuter jag. Det är länge sedan jag har gjort såhär många roliga saker på kort tid. Varje dag har jag nya saker att se fram emot. Men ändå... När jag tycker att jag är på toppen slås mina ben undan och jag rullar ner igen. Allt, allt, ALLT händer mig just nu. Fan vad jag hatar mig för min feghet. Jag vill prata om det. Berätta allt. Men jag kan inte, vågar inte, får inte.

Nu vill jag berätta de här nya. För Dig. Men jag vågar inte. För Du kommer hata mig. Och då kommer jag hata mig. Du kommer tro att jag vill förstöra. Men de är de sista jag vill. Jag vill bara att Du ska veta, krama, stötta så där jätte bra som bara Du kan. Och jag vill inget mer. Jag ska fixa allt själv.  Helt själv. Och Du ska aldig få veta nått.

Men nu vill jag bara sova. En djup drömlös sömn.
Men det är omöjligt. För Fjärt har bosatt sig på toan.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback