Jävla nördar!


Tillbringat kvällen med Sandra och Manda.
Jag har nog inte insett hur mycket dom betyder för mig.

Sen har jag suttit 2 timmar i telefon med Jossan också. Vi kan konsten att prata om allt och inget i evigheter. Imorrn ska jag hem till henne och färga håret och pyssla :)

Haha Amanda ringde nu och ville åka på festival nästa vecka, fan att jag jobbar.... Men vi ska ses ändå och kanske kirra vår egen festival :)

Tack flickor för att ni inte har gett upp hoppet om mig, ni vet nog inte hur glad jag är för att jag har er!

Träffade Honom nyss när vi var ute och gick. Det var inte ens jobbigt. Skönt.
Det har vart en jobbig dag, men jag vet att det kommer bli bättre.
Smärta är bara vekhet som lämnar kroppen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback