Ain't no other man, can stand up next to you .

Niklas.

Jag älskar dig sweetnose.
Tack för att du finns för mig.

En vacker dag ska jag berätta hur fin du är. Jag ska jag förklara hur mycket du betyder för mig. Nån gång ska jag säga hur otroligt ont det gör när vi grälar. Jag tänker pränta in i dig att jag älskar dig mest.
En vacker dag ska jag berätta allt de där för dig.
Jag är inte bra på sånt, jag vet det, men jag lovar dig, om du vill så ska du få höra.
Men det kommer att ta tid.
Du ska veta att jag vill men inte kan, men du ska få höra allt.

Allt.
(eller tills det blir för jobbigt....)

Kommentarer
Postat av: Jörgen

Hejsan!
STOCKHOLM leder i omröstningen om vilken som är SVERIGES FINASTE STAD, tätt före Göteborg...
Ska det vara så???
Gå in på TheGuide och lämna DIN röst - varje dag!
Be dina vänner göra samma sak, så att Din favoritstad vinner!!!
Ses!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback