Hallepinnen har blitt tant!


Min faster har fyllt 50! Grattis tanten!
Detta firade hon med världens skönaste fest
Jag var där, jag kan säga som så... Nej, bilderna får tala för sig!
(klickar man på bilderna blir dom större, just o u know)



Lena, vacker som en dag, men dock 50.

     
F E S T !
#1 Lena, Niklas, Lisa, jag, Sofie och Nicklas.
#2 58 pers under ett tak.
#3 Vi hade skrivit en sång till Lena.

     

Efter lite vin bjöd jag upp min far till dans. Japp, det blir värre och värre...

     

#1 Nicklas är glad.
#2 Kusin S och min Niklas.
#3 Jag är schnygg... :/

     

#1 När småtimmarna närmade sig blev de korv m bröd.
(pappi tror att han kan trolla, men lurade ingen. Vi såg korven i den andra handen. De gjorde inte pappi...)
#2 Niklas och jag zooooomar.
#3 Kusinerna och en av två Niklasar.



Avslutninga bild på mig och min faster Mia.
Lika som bär.
Ett glas vin till?

Det var kul. Fruktansvärt kul. Synd bara att hon aldrig kommer fylla 50 igen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback