I think I can fly, closer to the sky.


I don't wanna hear, I don't wanna know
Please don't say you're sorry
I've heard it all before
And I can take care of myself
I don't wanna hear, I don't wanna know
Please don't say 'Forgive me'
I've seen it all before
And I can't take it anymore





Jag är korkad. Jag förlät han. Men vaknar man av en bukett blommor i anskitet med en ångerfull pojkvän bakom som berättar att han skulle göra vad som helst för att allt ska bli bra igen (till och med hänga sig, bara jag blev glad) kan jag ju säga att jag blev ställd. Sen gick vi ut och käkade på kina, vad ska man säga då liksom? Så vad gjorde jag? Jo, puss och kram och allt var bra. Japp. Man kan säga att jag är lättövertalad. Eller? Jag vill ju innerst inne att allt skulle bli som förr igen. Jag vill ha min Niklas och allt sånt. Men inget kommer bli som förr igen. För jag kommer aldrig lita på dig som jag en gång gjorde. Det kommer att ta en jävla tid innan jag låter mig själv lita på dig fullt ut igen. Om han hade vart otrogen hade allt vart så mycket lättade. Då skulle jag slänga iväg honom som, jag vet inte vad... Men nu.. Det här är svårt. Jag älskar dig. Det gör jag verkligen. Men gör du samma saker igen, skiter vi i allt. Eller jag skiter i allt. Nästa gång tänker jag inte ens tänka efter. Då är det bara... Slut.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback