Jag somnar snart så håll hög fart.


Nu är helgen slut.... Igen...

I fredags tillbringade jag min kväll men en mycket god vän. Vi pratade massor och jag berättade saker som jag aldrig berättat förut. Det var lite jobbigt, men skönt att lätta sitt hjärta.
Jag hade aldrig satt ord på vissa saker förr...
Hon berättade en hel del saker också. Jag blev för bannad över de mesta. Det har verkligen hänt henne massa hemskheter. Sånna saker man inte tror händer ens närmaste vänner.
Men du ska veta, vad som än händer så står jag alltid vid din sida. Jag skulle göra vad som hellst för att inget händer dig igen.

På lördagen gick jag och Natti ned på stan. Massa motorcyklar var det. Vi åt glass med Fabbe och Fredrik. Sedan målade Näts mina naglar och vi satt i solen och snackade bort hela eftermiddagen.
Sen gick jag och käkade middag med min faster. Med min favvo faster faktist.

Efter det kom Älsklingen och hämtade mig och vi drev runt ett tag tils vi hamnade hemma hos honom. Han hade vart i Västerås. Vi kollade på tv och myste hela kvällen.

Vi vaknade imorse och åt frukost och badade. Sedan åkte vi hem till mig och bakade världens godaste rabarberpaj. Efter för mycket paj åkte vi upp till görla och kollade på bilar. Sen åkte vi till love-udden och tittade på Sandra, Natti, Manda, Emelie och Magnus som badade. DOM BADADE! Och dom tyckte att jag var knäpp som inte gjorde samma sak. Idoter...

Nu sitter jag här och puttrar över att Niklas inte är här.

Det var min helg. En lugn helg måste jag  säga. Men vad gör det?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback