Tha sisters of Jonsson goes crazy.


En vacker vårdag hör min faster sin lilla dotter komma springande. Lilla Ebba har vart glad hela dagen så min faster ler när hon vänder sig om för att ta emot henne. Men Ebba är inte glad längre. Hon ser ut som ett litet åskmoln. Faster/mamma Mia frågar allvarligt vad som har hänt.
Och Ebba svarar upprört:

"Mamma, Hanna säger att det finns rosa elefanter. Och mamma, jag tror inte på henne. Men hon säger att dom finns och att dom står utanför mitt fönster. Men jag ser ingen! Och då springer hon och gömmer sig! Mamma de finns inga rosa elefanter utanför mitt fönster! Hanna lurar mig! Och gömmer sig för mig, det är inte kul. Säg till henne mamma! Jag tycker att hon är elak!"

Oj vad den lilla ungen blir upprörd över småsaker...
Fast de var jäkligt kul. För hon gick ju på de sååå hårt...
Moahahaha...

image68

Ca 2 minuter efter att den här bilden togs låg jag och min syster under en säng och as garvade åt Ebba som förgäves tittade efter rosa elefanter. Den proceduren upprepades ett antal gånger tills Ebba var så arg att hon kunde spricka...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback