Igår.



Solen sken och fåglarna kvittrade. Sen... Skulle vi till Rimbo....
Där skulle vi titta på amatörteatern RUT. Dom har satt upp Grease. Så vi (teaterklassen) packade ihop och satte oss på 807:an. Väl framme vid föreställningen satte vi oss och käkade vår matsäck i solvärmen. Synnerligen trevligt.
Sedan började föreställningen. Den var lite mindre bra än vad jag hade väntat mig faktiskt. Men en viss Kenickie spelades jätte jätte bra.
Sedan skulle vi hem. Då fick några av oss åka med Stefan. Jag var bland dom, MEN, jag fick sitta i bakluckan.
Väl i Norrtan igen vandrade jag med Natti upp till gymmet. Dit kom även Kalle och Ullis.
Efter ett par timmar intensivt gymmande kom Niklas och hämtade mig. Vi åkte hem till honom och myste hela kvällen.

Imorse vaknade jag av en puss på pannan...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback