Shit.


Igår hade jag riktigt kul. Jag var så där härligt glad igen. Sådära glad som jag inte har vart på länge. Jag mådde kanon hela dagen! Allt gick så bra. Lunch med m&m, promenix med Sandra (som för övrigt har färgat håret, skit snyggt faktiskt) jag var världens bästa kock (tro det eller ej) förkrökade med Minken och Mr Knåpp.... Sen... gick jag ut. Skit trevliga människor! Men sen... hmm... Vad hände sen?

Varför sa du det dära? Du sabbade allt! 

Vi glömmer allt, va?
Jag har mitt och du har ditt.



Kommentarer
Postat av: Jag...

Förlåt! Jag vet att jag inte borde sagt nåt, men nu var jag ärlig iaf....

2007-03-03 @ 11:55:06
Postat av: Niklas

ska jag stötsa på din kommande flickvän?
lägg ner

2007-03-04 @ 00:05:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback