Mallorca.



Mallorca. Niklas. Fjärten. Värme. Sol. Bad. Sand.

En lördag för några veckor sedan kom min mamma in med frukost på sängen och frågade om jag ville med till Mallis i sommar. Självklart sa jag nej. Jag hade faktist bestämt mig för att vara i Sverige heeela sommarlovet. Dessutom har jag redan vart på Mallis. (Har faktist vart i 34 länder. Och jag har inte ens fyllt 18 än. Så kan de gå om man har rese älskade föräldrar.) Nähä, svarade då min mor. Efter frukosten ringde jag till Niklas. Vi snackade ett tag. Och precis innan jag skulle lägga på sa jag: "Du hakar inte på Mallorca i sommar då? Haha.." Niklas svarade snabbt:" Jo visst! När åker vi?" Det enda jag kunde säga var: "Va?! Ä du seriös? Vill du de?!" När jag lade på luren var klockan 11.05. klockan 13.00 samlades alla som skulle till mallis på resebyrån och bokade resan. Snabba  puckar.

Vad vi kommer att ha mysigt där nere. Du & Jag.
Hanna♥Niklas

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback