Obs! Detta inlägg skriver jag för att jag inte orkar plugga.


Min helg.
Ja, fredagen ängnade jag åt Sandra. Och Niklas (om än ganska ofrivilligt ;) ) ...

På lördagen åkte jag och Niklas in till den stora Stockholms staden och shoppade lite grunks. Jag handlade en bikini och en klänning. Sen käkade vi pizza på Pizza Hut och gick på bio. Pirates of the Caribbean 3. Faktiskt en ganska bra film.

Åkte sedan och badade och sussade hos ÄlsklingsNiklas.

Vaknade på söndagen av att Emil skrek i mitt öra. Niklas la nämligen sin telefon där ENDAST för att han inte vågade väcka mig själv skulle jag tro. Sedan åkte jag och Mr N hem till mig och gav min mor frulle på sängen. Hon blev glad.

Där efter åkte vi till Uppsala och träffade Emil, Ellen, Hannah och Adde. Vi gick i affärer. Vi åt på donken. Jag lekte i klätterställningen. Men det var ju självklart bara för att Hannah inte klarade sig själv. (det säger vi. Allt annat är lögn!)

Efter Uppsala åkte jag ut till min farmor. Hela familjen. Vi åt middag.
Jag och fjärten var ute och åkte båt på kvällen. Jag är en jäkel på att ro vill jag lova. HA!

Helgen var trevlig. Mycket trevlig.

Och jag äl-äl-älskar min lilla Niklas.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback