Vägen iväg.


Idag ska jag käka lunch med lilla Anna och Jossan. Kanske Carro och Linnéa också.
Sen ska vi gå på teater. Gatan vill jag minnas att den hette. Skulle tydligen vara 2,5h lång.
Efter Gatan blir det engelska (där vi tittar på film) och sedan matteb. Ganska skön dag.
Sen bär det nog av ner till körskolan. Måste ta tag i de där nu... Men körkortet är ganska underprioriterat för min del känns det som just nu. Har såååååååå mycket i skolan.
Så det lär bli en hel del plugg efter skolan. Men om jag känner mig rätt kommer jag att ha minst sju anledningar till att göra allt imorrn ist... Så jäkla typiskt mig.
Och ikväll kl 21.00 är det bäst för Nickan att han är här. Då är de ju House. Det får vi INTE missa. För då är hela min vecka förstörd.

Sweet, sweet smoke.
Jag blir galen....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback