Valborgsskit.



Min valborg var gräslig.
Den började dock ganska bra med ett grillparty i Harka. Sen åkte jag och niklas hem till honom.
Då ringde minken och ville att vi skulle hänga med på fest ute i skogen. Ok tänkte vi och gick och mötte gänget. Väl framme visade det sig att festen sög. Absolut inget drag och konstigt folk.

Så här fyra dagar efter valborg kan jag konstatera förljande:
Halva ansiktet är fortfarande lite svullet och blåtiran har blivit mer grön än blå.
Mitt knä ser fortfarande misshandlat ut, men är på bättringsvägen.
Rumpan ömmar fortfarande, jag kan sitta nu, men att gå är fortfarande en plåga.

 Efter valborg var jag på sjukan och dokumenterade skadorna. Dom sa att om han hade träffat en halv centimeter längre ner på kinden hade mina tänder flugit ur. Kul att veta liksom. Pappapolis säger att jag ska anmäla honom, den jäveln. Funtar på de också. Men vi får se.

Sen hände en lustig grej när vi var påväg hem. Han som hade festen ringde till Niklas, vi kan kalla honom J. Han dödshotade honom och berättade att han minsan skulle slå ner honom. Efter mycket om och men fick vi reda på varför han var så arg. Niklas hade ju kallat hans flickvän för fitta! Därför skulle han dö.
Sen fick jag prata med han. Jag frågade vem som hade mest anledning att vara arg.

Han som hade en flickvän som av Niklas blivit kallad för fitta Eller Niklas som hade en flickvän (JAG) som hade blitt nerslagen av J:s kompisar.

Jag fick inget svar på de.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback