What have you become.


I fredags natt kl 01.20 gick jag från Sandra. Jag var fruktansvärt trött då kan jag säga. Jag tänkte hela vägen hem att jag skulle stänga av mobilen för att Niklas som var på krogen inte skulle ringa och vilja sova hos mig, för att jag var så jävla trött.

När jag svänger in på min uppfart ser jag att det sitter nån på min trappa. Första tanken var att det det var en fullgubbe som har somnat på fel gård. Men personen såg så liten ut att andra tanken var att det var nån av min syrras kompisar som väntade på henne och somnade. Det var inte förrns jag kom fram till personen i fråga som jag såg att det var Niklas. Min Niklas satt på min trapp och sov.

Jag ruskade på han men ingen reaktion syntes. När jag sparkade han på benet vaknade han till.
H: Va fan gör du här??
N: Jahg vech inhte...
H: Har du ringt på dörren?
N: Aaaa...
H: VA?? Varför ringde du inte mig???
N: Nää.. Jhg gicsk in shjälv..
H: ÅH?! Var det nån som såg dig? Slängde nån ut dig?
N: Aaa...
H: Vem? Pappa? Mamma?
N: Nej shägecr Jagh juhö...

Här inser jag att han är oförmögen till att tänka.. Såå jag låser upp dörren och stormar in till mor och far som ligger och sover.

P: Hej! Har du haft kul?
H: Har Niklas vart här??
P: Nej? Inte vad jag vet?
H: Varför sitter han på trappen då?
P: Ja, de vet jag inte..
H: Shit vilken idiot han är.. Vilket Jävla pucko...

Jag går ner och skäller lite på Niklas för hans idiotiska beteende. Men han fattade inte vad jag pratade om. Den närmaste timmen ängnr jag åt att få Niklas att gå in i huset. Men det visar sig att han inte ens kan stå på benen. Och efter en timme hade jag släpat, halft burit och puttat in honom på toan på nedervåningen. Där försöker jag få honom att spy. Efter två timmar på den toan hade han spytt klart och kunde stå på benen själv. Han kryper upp för trappen, in i mitt rum och däckar i sängen. Han hulkar misstänkt i 45 min och inte förrns efter att han slutade med det vågade jag somna.

Jag gick hem tidigt för att jag var trött.
Och 4 timmar efter att jag ville gå och sova, somnade jag faktiskt.

(När han satt på toan fick jag honom att lova att vi skulle in till sthlm dagen efter och shoppa OCH att han skulle bjuda på middag OCH bio. Detta kom han såklart inte ihåg dagen efter, men hans dåliga samvete gjorde att han bjuckade på det iaf.... Så kanske var det värt de där 4h ändå ;) )

Jag älskar dig fortfarande, konstigt va?

Kommentarer
Postat av: niklas

Hanna.. jag älskar dej.

2007-05-28 @ 12:58:14
Postat av: Hanna

och jag älskar dig nicke picke!

2007-05-30 @ 18:36:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback