Fredag.

Igår skulle jag hem från Kina. Vi gick upp halv 6 på morgonen. Då var klockan halv 10 på kvällen i Sverige. Kina ligger alltså 8 timmar framåt i tiden. Vi åkte till flyget som var fyra timmar sent. Sen åkte vi i 8 timmar till Helsingfors. När vi kom till Finland var klockan halv 11 på kvällen i Kina. Sen kom vi fram till Arlanda 01.30. Då var klockan 18.30 svensk tid.

Vi åkte hem från Arlanda och sedan skulle jag och Jossan upp till Mobergs. Dansade hela natten.

Igår var jag vaken i 30 timmar. Jag sov gott.

Ok, vi kan göra vissa saker klara för oss. Rör mig inte igen. Hoppa inte på mig bakifrån och vill att jag ska vara glad. Tro inte att de är som vanligt mellan oss. En gång i tiden blev jag glad av att se dig, så är det inte riktigt längre.
Och sist men inte minst, SLUTA SNACKA SKIT OM MIG!
Det gör inte vår relation bättre.
Jag ville btw fråga dig en sak igår, med du var visst för cool för att lyssna, så nu skiter jag i de. Jag skiter i dig.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback