Öm... I hela kroppen!


Jag lyckades till sist hitta en träningspolare.
Jag svalde stoltheten och ringde min kusin.
Hon tog med mig på ett träningspass i combat (eller hur de nu stavas..)
Det var faktist jätte kul! Sen att jag såg ut som ett kylskåp på kryckor är en helt annan sak. Jag var den enda i gruppen som aldrig hade tränat detta förut så jag låg lite efter kan jag säga. Men Sofie sa att de inte såg så illa ut för att de var första gången, man tackar för de... Jag skulle faktiskt kunna tänka migatt fortsätta med de där. För det var väldigt kul. Det var någon form av kampsport, så nu kan jag slåss också! haha...

Och ja, jag har träningsverk... I hela kroppen...
Men det var det värt!

image189
Det här är mina kusiner, min faster och jag.
Snygga va?


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback