Oro. Denna jävla oro.


Mitt liv är osäkert.
Japp så är det.

Men de gör inget! Jag tycker att det är kul när de händer grejer... Typ... Kanske?

Jag hade en jätte konstig dröm inatt.
Och så vaknade jag med en sån här orolig känsla.
Det är jobbigt, men det går nog över snart. Hoppas jag.

Idag ska det bli en kul dag iaf.
Vi ska repa "Karla i estetfabriken" hela dagen. För vi har föreställningar hela dagen imorrn.
Vi ska alltså vara i skolan på en lördag.. De suger. Men vi får vara lediga på måndag ist.

I helgen får det bli en vit helg. Det ska bli skönt.
Speciellt om man hette Hanna J förra helgen ;)

Ha en bra dag!


Smärt är bara vekhet som lämnar kroppen.
Vet du vad smärta är?
Jag tror jag vet.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback