Rape me.


Helgen har vart minst sagt rörig.

Fredag: Repade och riggade hela dagen. Segt och långtråkigt. Men, men. Åkte sedan och hyrde film Med Kalle. Hostel2 fick de bli. Jo, den var äckligare än 1an, men Kalle, den var inte tillräckligt äcklig för att ligga unter kudden under hela filmen...

Lördag: Var i skolan 08.30. Startade dagen med att rigga om ALLT ljus. Yes... Sen skulle föreställningen börja, ca 2 timmar försent. Vad händer då? Jo, Reine är inte på plats. Reine är borta. Ingen får tag i Reine. SKIT! Reine har  en ganska stor roll och det är bara han som kan den. Jaja. Vi körde utan Reine, Stefan fick ta hans roll. Så hela skiten blev rätt knäpp. Men de är skönt att de är över nu.
På kvällen käkade jag middag med Theresia och Sebbe. De var trevligt. Synd att inte Carro var med också. Sen bar det av hem till Kalle.

Söndag: Lång sovmorgon! Knepig dag.
Lekte med Natti igårkväll. Vi hade jätte kul. Har träningsvärk i magen idag.

Det finns två saker som gör mig arg.
1.
Om någon kallar mig rasist.
2. Om någon säger att jag är för ung för att förstå.

Jag har gjort saker du bara sett på film.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback