Trött, tröttare, Hanna.


Japp, jag är trött.
Efter en hel helgs festande och för lite sömn, kanske man ändå har rätt till att vara lite trött.
Har iaf haft en as kul helg!

I fredags var jag och Hanna ute och gjorde Norrtälje osäkert.
Och i lördags var det en spelning på "På G" . Hur nice som helst.
Bandet var jätte bra, det var fullt med folk och jag och Nina vann 1000kr på en spelautomat.
Vill ni höra världens sämsta raggningsrepliker?
Jag hade min väska med min in påG, i den hade jag pulat ner min jacka, väskan såg kanske ganska stor ut. Då tar en gubbe tag i min axel och säger: "Hörrö!? Var ska du flytta?" Jag såg aningens förvirrad ut när jag svarade "Eh... Hem hoppas jag?" Gubben böjer sig fram och säger: "Med de där stora pattarna kan du få flytta in hos mig, eller du kan nog bo var som helst!!" Jaha? Tack liksom... Fy vilken snuskis! Nu kommer den näst sämsta raggningsrepliken: Jag stod i baren och väntade på min smirre då en ny gubbe kommer fram: "Hey, vilka stora bröst! Dom lyser verkligen upp!" Blä tänkte jag och skakade på huvudet. Han fortsatte:"Asså, hur många watt har du i dom pattarna?" Här tänkte jag klämma i med en riktigt fyndig kommentar, men jag visste inte hur man räknade med watt, så jag sa bara "Många..." och gick därifrån...
Villka trevliga gubbar det finns i Norrtälje!

Söndagen startade jag med att ta reda på vart jag var.
Men jag hade det väldigt trevligt.


Sjukt kul helg faktiskt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback