Världens bästa!


Världens bästa helg!
Världens bästa M!
Världens bästa Carro!
Världens bästa häst!
Världens bästa Sandrew!
Världens bästa Natti!
Världens bästa Jennifer!
Världens bästa bil!
Världens bästa helg...

Jag har haft världens bästa helg!
Den inleddes starkt med M. Han ville ha skjuts in till Stlm, så att han kunde kommentera en konsert i radio. Han glömde dock att säga att jag skulle bli tvungen att sitta i 2,5 timmar och lyssna på nån stråklåt. Somnade iofs efter halva. Men vi hade det trevligt iaf.

På lördagen blev det en lång fika med Carro. Jag fick en försenad födelsedags present/grattis till körkortet present. Det var en ponny. Precis vad jag alltid har önskat mig! Tackar! Sen gick vi på staden och shoppade loss.

På kvällen bar det av till Söderbykarl med middag hos Sandrew med Natti och Jennifer. Vi kollade på film och snackade skit hela kvällen. Hur trevligt som hellst. På vägen hem gjorde jag och Natti staden osäker. Vi lekte raggare och lyckades väldigt bra. Ännu senare agerade jag svart taxi och tjänade ihop lite cash. Haha...

Idag är det fars-dag. Så nu på morgonen har vi firat pappi. Och senare ska vi till M&M och fira lite där också.

Sen ska jag få tag i K så att min helg avslutas i perfektion!

Pussåkram!
;)

Kommentarer
Postat av: S

tack själv för en trevlig helg ^^


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback