Apu.


Vi har Apu i skolan nu. Vilket betyder att teater, musik och bildarna håller på att sätta ihop en pruduktion. Ringer det en liten klocka när jag säger "Kalle och Chokladfabriken"? Det är den vi pysslar med. Men vi tänkte propagera för estet i den. Så det blev "Kalle i Estetfabriken". Men... Det jag som fick "äran" att spela Kalle. Och jag vägrar att spela kille, vilket är ganska förståligt. Så nu heter den "Karla i Estetfabriken".
Jojo.. Det är skit kul att vi alla jobbar tillsammans. (Trots att jag hatar min roll)

Vi får lära oss massor med nya saker. Igår kom regisören på att alla skådisar ska dansa i sista låten. Min lycka är stor. Idag har vi iaf repat in den här dansen. Och ja, jag känner mig verkligen som ett kylskåp med svår reumatism när jag gör det som faktiskt, med mycket god vilja och bred fantasi, ser ut som danssteg.

Kanon. 9-5 varje dag hela veckan. 3 dagar kvar nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback