Det man kan säga om min helg.


Ja, det var fett härligt att gå på helg efter apu veckan. Och det ska erkännas att jag fortfarande kände mig lite som Karla när jag traskade hem i mina converse. Sorgligt men sant. Jag gick alltså hem och käkade en utsökt middag och lekte make up artist med min syster. Sedan dök N upp och vi åkte hem till han och... Jag kommer helt ärligt inte ihåg vad vi gjorde. Men jag antar att vi låg och halvsov framför tvn. Juste, N skulle hämta min syster och hennes polare i Söderbykarl på natten nångång, så jag skickade iväg honom dit och jag försökte få honom att inse att om han såg någon av manligt kön så mycket som peta på syster, så skulle han stypa honom. Tja, jag fick reda på att jag själv borde åkt ut dig och avliva nån ante typ.

I vilket fall som helst, vaknade jag på lördagen och märker att N faktiskt ligger brevid mig. Det var ju trevliga nyheter, kommer inte ihåg när han kom hem. Sen ringer syster och jag pressar henne på info om fredan och det visar sig att vi har ett stort behov av att fika. Så jag käkar min frukost på tösse med syster och N.

Sen, bilen-banken-systemet-lindgrens-släppaavsyster-hemtillN-brännaskiva och till sist hamnar vi hos Ellen.

Där får jag agera barnvakt medans Ejlert kör pojkarna in till norrtan. Ja, det började bra. Jag fick både Adis och Hannah att leka med lego. Det gjorde dom faktiskt i nästan 5 minuter. Sen blev H kissnödig. Upp och kissa. JAG fick torka. Tvätta händerna. Sen läste vi en bok i 5 min. Sen blev H bajsnödig. Upp och bajsa. Och JAG fick torka.Blä. ner igen, men den här gången hann vi knappt komma ner för trapporan förrns H var kissig igen.

Aja. Ellen kom hem och vi lagade mat. Karin kom. Vi hade jätte trevligt. Mitt mål för kvällen var att supa Ellen under bordet och jag var faktiskt på god väg. Men jag blev så trött själv... :)
Vi gick och lade oss, jag sov i Hannahs säng. Men fick byta säng när N kom hem efter deras krogrunda, till Adams säng (han sov i den när jag skulle gå och lägga mid, men under mystiska händelser var han inte kvar 4 timmar senare..) Adis säng är större förstår du, och N räknade ut att vi kunde sova båda två i den sängen men inte i Hs. Varför skrev jag de där? Skit samma...

Vaknade imorse av en jäkla massa skrik. Jobbigt. Och väl hemma i Norrtälje fick jag genomlida en middag hos M&M. Tröttheten segrar..

Snart ska jag och N se på film :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback