Flintis.


Igår var det en jätte mysig myskväll hos min fårskalle.
Jag, Kalle, Olle och Lisa kollade på film och myste hela kvällen. Vi hyrde  Them, Hata Göteborg och Saw. Them kan vara den mest skrämmande film jag någonsin har sett. Satan vad läbbig. Men som tur var var jag inte den mest rädda av oss. Kalle var nog lite värre, han låg nämligen med huvudet ner i en kudde och höll ett krampaktigt grepp runt mitt knä. Lilla gubben.

Idag klev jag upp, duschade och åkte raka vägen ner till frissan. Jag sa att jag ville ha en lång snedlugg men fick en kort raklugg. Komentarer hittills: "Du ser ju ut som ett litet troll" "Du ser 10 år yngre ut" "Du ser ut som din naturkunskap b lärare" "Du har ju allt hår uppe på huvudet" "Skitsnyggt"

Jag är inte nöjd. Men va fan, de växer ju ut....


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback