The only one.

just like the sun, lights up the earth, you light up my life
the only one, I've ever seen with a smile so bright
and just yesterday, you came around my way
and changed my whole scenery with your astonishing beauty

Jag pluggar. Vädret suger. Jag har det så fruktansvärt tråkigt. Har pluggat hela dagen. Jag gick upp i morse och pussade Niklas hejdå, klockan 06.45! Sedan gick jag och somnade om tills 11. Då gick jag upp och satt på mig min gosigaste morris och började "plugga". Och jag vill inte.

Jag vill bara krypa ner i min säng med världens bästigaste Niklas, titta på film och mysa. Men mys känns väldigt avlägset just nu, har ju viktigare saker för mig. 7 uppsatser ska in morgon och jag har 3,5 kvar. Och inte nog med det, imorrn har vi ett asstort prov i Naturkunskap B också. Det förhöjer ju verkligen lyckan till max. Jag vet att jag klagar, men va fan, 7 uppsatser och ett prov. Jag vet också att det är mitt fel att jag har så mycket kvar, men jag kan inte hjälpa att jag noll intresse för kultur och idé historia.

Nej nu ska jag fortsätta. Have a nice day...

Jag saknar dig.
Kan man älska nån för mycket?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback