Äntligen!


Hejdå Sverige!
Nu sticker jag om 1,5 timme!
Tanzania, here we come!



Have a nice day!



För tolv timmar var det inte ens säkert om jag skulle åka.. Satt på sjukhuset med nässelutslag och världens magsmärtor pga malaria-tabletterna. Vad skulle vi göra? Får knappt komma in i landet utean tabletter och jag kan inte äta dem? Det finns bara tre sorters tabletter. En med biverkningen att jag inte får vistas i solen och den andra kan ge en psykoser och hallusinationer.Och den tredje tåla jag tydligen inte, har utslag över hela kroppen. Jag fick psyk-tabletterna. Fyfan. Jag vet inte vad jag skriver just nu. Borde sova. För jag åker om en timme typ. Men likförbannat sitter jag här hos Kalleälsklingen och får separationsångest. Två veckor utan den finaste pojken i världen blir inte kul. Men jag hoppas att jag är brunare är han när jag kommer hem. Btw har jag precis fått reda på att det är regnperiod där nere nu. Så jag är glad om jag får färg överhuvudtaget.... Aja, nu måste jag säga hejdå till mitt hjärta.

Hade fint i Sweden,
för de ska jag ha i Afrika!
Ses om två veckor!
Puss och kram

(En jättestor puss till Kalle)

(okok... Natti du får en också...)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback