Nu var det ett tag sedan.

Som vanligt har det hänt mycket i mitt liv. Men nu ska jag berätta om min helg. Har vart en lugn helg, då jag jobbat större delen.

I fredags var jag på fest med folk från Gambia. Det var jätte kul att träffa folk jag inte träffat på allt för lång tid. Tairo och Kebba syftar jag på. Tairo hade även med sig sina barn och jag har aldrig sett någe sötare! Övervägde starkt att ta med dem hem... Väldigt kul kväll.

Sen skulle jag upp i ottan för att jobba. Jag jobbar alltså som personlig assistent. Väldig kul faktiskt. Trodde inte det från början, men det är det. Trodde aldrig att jag skulle hör mig själv säga det här, men det är väldigt givande att hjälpa till och det är kul just för att det känns som att man gör något bra.
På kvällen sen var jag med Kalle och vi städade min garderob. Vi hade alltså en toppen-kväll... Typ...

Idag städar jag för fullt och ska börja förbereda packningen inför Tanzania. Sen måste jag även göra en matlåda då jag ska jobba kväll. Så snart bär det av.

Haha! Om en vecka sitter jag på planet till värmen! Det blir skönt som fan.

Måste bara säga att vi har gjort klart projektet nu! Så jävla bra! Vi funtar även på en sak... Vi har fått ett "erbjudande" om att starta ett samarbete med lärarhögskolan och så vidare. Så vi kanske tänker i banorna att göra en grej av projektet. Utveckla lite och kanske göra ett litet företag av det. Vi får se. Men jag är fett taggad till att fortsätta. För vi är så fruktansvärt bra!

Aja, ska dra nu!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback