Puss. Parlament. Palle.

(Det är inte lätt att skriva med en tumme som är ur funktion...Just so u know...)

Det har vart en nice helg.

Twin club. Kalle. Natti. Anna. Sandra.
Trädgårn. Pub hörnet. På G.
Bärs. Cider. Sprit.
Kina-mat. Film. Ostbågar.
Fotboll. Ostbågar. Tårta.
Morfar. 84år. Fest.
Parlament. Kalle. Puss.

Det var min helg i korthet.
Ganska nice kan jag tycka.



Glöm inte att du är värd det bästa.
Alltid.
Låt ingen få dig att känna dig värdelös.
Den som sårar dig... Den stryper jag.
Jag står bakom dig. I allt.
I mina ögon är du bäst.

Du kan.
Du är ju trots allt bäst!

Kommentarer
Postat av: hanna

tack, det värmer :) skönt att du finns, vet inte vad jag skulle göra utan dig! för du är bättre än bäst

2008-04-23 @ 17:30:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback