Smile.

Vad är det för värld vi lever i? Igår var de ju sommar ute och vad får man göra idag? Jag fick ju för fan skrapa rent bilrutan från snö när jag skulle till skolan imorse! Blä. Ge mig sommar!

Nu undrar ni säkert vad jag har haft för mig den senaste tiden. Jo, min dator har lagt av. Lilla bubbisen. Stackarn. Inte ens minken kunde lösa mitt problem. Men men...

Igår bastade vi. Det var trevligt. Och idag har jag besökt mitt arbete för första gången. Det var synnerligen intressant! Kommer nog bli kul, kan jag tänka mig.

Vårt projekt går bra nu kan jag meddela! Vi är bäst! Jag och Anna är så grymma. Wille ska också ha ett stort tack, då han har ställt upp mycket för oss. Vi håller för fulla muggar på med föreställningar och liknande nu, som sagt, vi är bäst! Alla som har sett oss tycker att vi har gjort ett jätte bra arbete och vill att vi ska spela mer. Det är alltid kul att höra. Jag blir så nöjd och glad när jag tänker på alla kommentarer vi fått. Allt är bara så bra! =)



Du. Du är löjlig. Vad säger du till folk egentligen? Får du dom att tro att vi gjorde som vi gjorde helt utan anledning? För lilla gumman, både du och jag vet anledningen. Vi ville inte sumpa vårt betyg pga dig.
Vi försöker att inte prata så mycket om det, eftersom att vi inte alls vill snacka skit om dig. Men du tänkte visst inte likadant. Tänk om vi börjar berätta för alla vad du sa/inte sa och gjorde/inte gjorde? Skulle de få dig att må bättre? Jag fattar också att du är sur, de skulle jag också vara. Men nu går du över gränsen. Sluta snacka skit! Du hittar ju dessutom på hälften av de som sägs.  Det roliga i den här soppan är att alla som bara hört din historia tycker att vi är svin, men alla som hör bådas historier tycker att vi gjorde helt rätt.

Jag vill bara säga detta till alla som bara hört Din story: Tror ni att vi är så dumma att vi gör en sånhär grej utan anledning?
Svaret är: NEJ!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback