Hej jag!

Imorse ringde min gode vän Wille och berättade en rolig sak:

"Ja du Hanna... Imorse gick jag ut för att hämta posten. Så inte ett ont anande traskade jag in för att läsa nyheterna, i lugn och ro. Jag drar fram tidningen ur högen och vad får jag se!? Jo, DIG! Du tar upp hela förstasidan! Sen bläddrar jag vidare in i tidningen och ser ett långt repotage och DIG på en bild till!"

Haha tänkte jag, jag är en kändis! Och sen funderade jag vidare... Varför i helvete är jag på förstasidan i en tidning utan att veta om det??!

Sen fick jag veta att det var Åkersbergas lokatidning...
Men lik förbannat är jag med i tidningen... Asful bild dessutom... Men men.

http://www.e-magin.se/v5/viewer/files/viewer.aspx?gIssue=32&gTitle=Kanalen&gYear=2008&gUserID=0&gPaperID=15396&gAvailWidth=1014&gAvailHeight=733&gInitPage=1&ref=osteraker.mitterbjudande

Kommentarer
Postat av: KatZ

haha! det är ju viii! vilken nördig bild :D

Postat av: Manda

Inte illa Hunbun :D

2008-08-14 @ 13:24:13
URL: http://amandamelin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback