Hej.

Jag jobbade natt inatt. Jag slutade jobba 08.25. Skolan började 09.00. Jag är trött. Jag har tagit en snabb dusch. Jag har inte ätit frukost. Det är lunch om en timme. Jag har eget arbete. Vilket betyder att hela klassen sitter och studerar en hemsida. Det är en tråkig hemsida. Det tog 15 min att kolla igenom hela. Vilket i sin tur betyder att vi har suttit i 1 timme och 40 min och gjort ingenting. Men nu är det som sagt bara en timme kvar. Jag försöker att hålla mig vaken med hjälp av kaffe. Det hjälper inte...

Jag saknar någon.
Det var länge sedan jag träffade denna person.
16,5 timmar närmare bestämt.

Jag har även en liten önskan om att en annan person ska komma hem.
För vet ni? Skåne är en värdelös plats!
Hörde du det Sara?
VÄRDELÖS PLATS!


Kommentarer
Postat av: Sara

AAAAW!!! Jag vet, Skåne suger balle. Men jag var ju hemma i helgen och då var inte duuu hääär. Vet du? Du borde dra hit en weekend och hänga och festa med mig? :D


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback