Sjukdag.

Fiii fan asså.. Jag är snorig! De suger verkligen. Känner varken lukt eller smak. Känns sisådär faktiskt. Men men.

Skit i de nu, jag hatar att va sjuk. Men nu ska vi se vad jag har haft för mig på äldre dar:

Fredags: Jobbade jag natt. Så jag och han jag jobbar hos gick ut på krogen. Det var grymtkul!

Lördag: Åkte jag och Niklas till Rimbodagen. Underbart kul. Vi träffade Emil, lillEmil och micke för att fixa ett bord och gå runt lite. Sen var det familjemiddag. Weeeee.... Sen jobbade jag natt.

Söndag: Åkte från jobbet till Niklas för att sova lite. Sen käkade vi lunch och tillade på film och sen åkte vi hem för att käka middag med mammi och pappi. Sen jobbade jag natt igen.

Måndag: Åkte jag hem från jobbet och sov ett par timmar. Gick sedan upp och lekte med min pappi. Sen när Niklas slutade jobba åkte vi ner på staden och shoppade lite och gick sedan för att käka på Kina. Efter maten åkte vi på en utflykt och efter det hämtade vi Beba på hennes jobb, sen åkte vi hem för att titta på tv, titta på höstens resemål och sova.

Idag: Har jag vaknat. Käkat lunch med min "extra-mamma" (Niklas riktiga mamma) och nu tror jag att jag ska gå och fika med Hanna en sväng. Och ikväll är det middag med M&M och Nilssons. Underbart....



Vet du hur det känns att vara kär? Sådär kär att allt bara stannar?
Har du upplevt känslan av att ha hittat någon som du passar ihop med? Typ Som handen i hansken?

Det har jag. Det är underbart.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback