Tillbaka.

Jovisst, jag har vart ledig fredagen, lördagen och idag. Det har vart underbart! Imorrn ska  jag jobba natt igen... Och på tisdag... Och HEEEEEEELA nästa helg. Det är inte underbart.

Jag har klippt mig och färgat håret. Det är kul.

Igår morse vaknade jag och var fortfarande full. Sedan kollade jag på min mobil och insåg att det inte var mina knappar på luren. Fan tänkte jag innan jag insåg att det måste vara Annas knappar. Vi brukar byta ibland. Efter ytterligare timmar får jag veta att jag träffade Peter Sipen. Jag slog till honom och sa att han hade en stekig hatt. Det minns inte jag riktigt. Jag hade jättekul i fredags alltså.

Nu har jag sett på Bee Movie. Jag säger bara: Hitta Nemo is the shit!

Jaja. Ska gå och käka nått nu. Hoppas jag. Alternativt ta ett tvspel och köra upp i någons röv. Ja, de låter kul....

Puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback