Sex + Pensionärer

Något knäpp har hänt.
Jag har slötittat på tv idag medans jag gjort andra saker. Jag vet inte vad jag ska säga förutom att min världsbild har rasat samman.

Först såg jag Oprah. Vad handlade det om tror vi? Jo! 60+ tanter som berättade hur fantastiskt deras sexliv var. Hur mycket bättre det blivit de senaste åren, när de mognat. Och de flesta hade "älskare",eller vad jag skulle säga, kk, vid sidan av. Helst skulle älskaren vara yngre.
Väldigt förvirrad bytte jag kanal och såg att en film precis skulle börja. Yes tänkte jag och gosade ner mig i soffan. Filmen var väl ganska tråkig. Nån dog och änkan började "träffa nya vänner". Hon började alltså knulla runt. Det är väl ok. Till saken hör att hon var ca 67 bast! Det var även hennes vänner!
Är det bara jag som fick en helt annan bild av ålderdomshem?
Som sagt, min världsbild är knasig.

Nu ska jag glömma allt jag sett idag och gå vidare i mitt liv.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback