Snart slut -08.

Nu är snart detta år slut.
Här kommer en lista på saker jag gjort detta år.
Från början till slut.

- Startade året i Trysil. Med gänget.
- Snurrade runt och hade ingen aning om nått.
- Studentfester och andra fester avlöste varandra.
- Levde livet med världens underbaraste Kalle.
- Åkte på en massa road trips.
- Sprang naken över en åker.
- Badade en massa.
- Var på safari i Tanzania och chillade på Zansibar.
- Spelade världens bästa Hamlet.
- Tittade på fotboll.
- Tog studenten!!!
- Spelade teater.
- Jobbade, jobbade, jobbade!
- Fyllde 19.
- Hittade tillbaka till älskade Niklas.
- Började på TEC.
- Flyttade till min egnaste lägenhet.
- Åkte till Barcelona.
- Förlorade en vän och hittade den igen.
- Firade jul utan syster.
- Och nu ska jag avsluta mitt år i Trysil.

Detta är året då allt löste sig.
Året då jag hittade ett spår att följa.
Kanske hittar jag ett nytt spår en vacker dag, men detta duger tills vidare.

Tack och hej 2008.
Nu jävlar ska livet levas 2009!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback