Tråk tråk tråk.

Jag har tråkigt. Därför tänker jag berätta om min Barcelonaresa som jag gjorde med min klass för några veckor sedan.

Det var kul. Vi var 23 tjejor och Lars. I mitt rum bodde vi 7 tjejor, vi delade på en dusch, en toa och en helkroppsspegel. Mässan vi var på var stor. Det dracks alkoholhaltiga drycker i princip dygnet runt. En natt var vi på en nattklubb. Jag var den enda som gillade musiken. Det var en indier som fattade tycke för mig. Det blev obehagligt. Ingen kunde samsas om nått. Ville några gå och äta på ett ställe vägrade nån annan. Ingen visste var när och hur vi skulle träffas. Vilket upprörde en del folk. Som sagt vi var 23 tjejer som åkte.

Men det var iaf superkul!

     
På första bilden har vi Jennypenny och jag. Antingen var vi på beachparty eller på nattklubb. Vet inte riktigt. Nästa bild visar en brud som stekte runt på mässan. Hon hade alltså denna klänning i TRE dagar. Stackarn. Tredje bilden visar Marie. Hon är glad. Det är inte Anneli som vi ser. De befinner sig på Catwalk.
  
Jag och Elin på catwalk. Vad ska man säga? Sen har vi Ameli, Catrin och Anneli. De tre, jag och Jenny gick i två mil för att komma till Donken. Det var så värt det.

Jag pallar inte lägga upp fler bilder...
Har snott dessa från Jennys facebook dessutom.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback