Hej och hallå där!


Jag har precis tittat på min statistik.
Och jag konstaterar följande...

Besökarantalet här i min blogg har ökat drastiskt den senaste tiden.

Och detta konstaterande ger mer frågor än svar.
Så jag tänkte faktiskt ställa några frågor till DIG/NI/ER.
(JAG KRÄVER SVAR!)

1. Vem är du/ni?
2. Hur ser du/ni ut?
3. Hur hittade du/ni min blogg?
4. Vad tycker du/ni om filmen "Hitta Nemo"?
5. Känner du/ni någon som är över 1,73 och har en bror som heter Rudholf?

Tack på förhand att du/ni tog er tid att svara!
MVH Hanna.


Kommentarer
Postat av: sandrew

1. Vem är du/ni?
Ich bin Sandrew

2. Hur ser du/ni ut?
Har du redan glömt? :O

3. Hur hittade du/ni min blogg?
Har ett vagt minne av att du sa det på msn ngn gång..

4. Vad tycker du/ni om filmen "Hitta Nemo"?
Underbar

5. Känner du/ni någon som är över 1,73 och har en bror som heter Rudholf?
Faktiskt inte

Nu var jag väl allt bra duktig?

Postat av: Susanna

1. Vem är du/ni?
Susanna

2. Hur ser du/ni ut?
Tjock och glad ^^

3. Hur hittade du/ni min blogg?
Genom Sandra Liljegren ;P

4. Vad tycker du/ni om filmen "Hitta Nemo"?
Love it!

5. Känner du/ni någon som är över 1,73 och har en bror som heter Rudholf?
Icke ;P

2008-02-12 @ 16:36:53
URL: http://zebrus.blogg.se
Postat av: Nätz

1. Vem är du/ni?
jag är den som gick till skolan på en halvtimme med dig i måndags

2. Hur ser du/ni ut?
jag är så lik dig att vi kan använda samma leg

3. Hur hittade du/ni min blogg?
det tog lite tid, men till slut så

4. Vad tycker du/ni om filmen "Hitta Nemo"?
mycket sofistikerad

5. Känner du/ni någon som är över 1,73 och har en bror som heter Rudholf?

jag skulle kunna svara på den frågan, men då blir jag tvungen att tysta dig sen

(jag skrev detta på D T, så du behöver inte tacka mig)

2008-02-12 @ 16:43:33
URL: http://nataliaandersson.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback